Przeglądarka IE 11 nie jest wspierana na witrynie. Proszę skorzystać z nowej przeglądarki Edge firmy Microsoft

Biuro prasowe Muzeum Gdańska

II poziom, sale wystawowe Wielkiego Młyna, aut  A  Bocek, mat  Muzeum Gdańska
Zdjęcie portretowe: dr Andrzej Gierszewski

dr Andrzej Gierszewski
Muzeum Gdańska

Data publikacji 17:09

Zostań menadżerem sklepu w nowym Muzeum Bursztynu. Praca od kwietnia br.

Muzeum Gdańska poszukuje kandydata na menadżera przyszłego sklepu bursztynowego w nowym Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie. Otwarcie nowej atrakcji turystycznej planowane jest latem 2021 r. Od kandydatów wymaga się znajomości realiów rynku bursztynniczego oraz doświadczenia w handlu. Poza menadżerem planowane są dwa dodatkowe stanowiska dla sprzedawców. Zwycięzca rozpocznie pracę na początku kwietnia br. 

– Na Pomorzu działa obecnie około 2 tys. firm związanych z produkcją biżuterii z bursztynem bałtyckim i to do grona tych osób kierujemy naszą ofertę pracy. Poszukujemy kandydatów na stanowisko menadżera sklepu o powierzchni 200 metrów kwadratowych, który powstaje w nowym Muzeum Bursztynu. Od kandydatów oczekujemy znajomości realiów rynku bursztynniczego, najlepiej w obszarze B2B oraz wiedzy związanej z prowadzeniem punktu sprzedaży. Czekamy na ciekawe propozycje od osób kreatywnych, które potrafią przekuć wizję w rzeczywistość. Ważne są również języki obce. Oferujemy wynagrodzenie złożone z podstawy oraz prowizji. Kandydat może prowadzić również własną działalność gospodarczą. Czas na przygotowanie sklepu, który powstanie ze środków finansowych Muzeum, to około 3 miesiące – mówi Waldemar Ossowski, dyrektor Muzeum Gdańska.

Liczy się wizja! Warunki konkursu o pracę

Chętni do wzięcia udziału w konkursie mają 2 tygodnie na przygotowanie koncepcji zagospodarowania powierzchni sklepu, wyposażenia i asortymentu wraz z kosztorysem planowanej inwestycji w postaci maksymalnie 3-stronnicowego dokumentu A4. Wymagane są również CV oraz list motywacyjny.

– Sklep w nowym Muzeum Bursztynu będzie  funkcjonował na zasadzie wyspecjalizowanej komórki, w której zatrudnienie docelowo znajdą trzy osoby, tj. menadżer i dwóch sprzedawców. Nie mamy doświadczenia w prowadzeniu działalności komercyjnej o takim profilu, na tak dużej powierzchni. Chętnie wsłuchamy się w każdy głos fachowca i zrealizujemy najciekawszą z wizji przedstawioną przez kandydatów – dodaje Waldemar Ossowski.

Zainteresowanym kandydatom Muzeum udostępni potrzebną dokumentację umożliwiającą przygotowanie koncepcji zagospodarowania sklepu.

Sprawdź się! Kwalifikacje i zakres obowiązków menadżera

Od nowego menadżera Muzeum oczekuje znajomości branży bursztynniczej oraz doświadczenia w handlu detalicznym i hurtowym, zarówno krajowym i zagranicznym. Osoba musi także posiadać doświadczenie w prowadzeniu sklepu oraz znać w stopniu komunikatywnym minimum jeden język obcy.

– To minimalne wymagania od kandydatów. Jesteśmy świadomi, że większość osób związanych branżą bursztynniczą spełni wymagane kryteria. Organizacja sklepu i związane z nią obowiązki to przede wszystkim nawiązywanie kontaktów z producentami, organizacja łańcucha dostaw i prowadzenia sklepu. Posiadaną wiedzą na temat bursztynu trzeba będzie również podzielić się z pozostałymi pracownikami – dodaje Waldemar Ossowski, dyrektor Muzeum Gdańska.

Zgłoszenia przyjmowane są do 28 marca br. poprzez portal pracuj.pl. Najlepsi kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne. Zwycięzca rozpocznie pracę w pierwszych dwóch tygodniach kwietnia 2021 r.

Link do oferty pracy [KLIKNIJ]